Forum Tibia
Forum serwisu Tibiafans
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciekawy poradnik dla sorca od rooka co i jak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Strona Główna -> Poradniki Maga
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vepe




Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 9:15, 09 Sie 2006    Temat postu: Ciekawy poradnik dla sorca od rooka co i jak

Zmieniłem stary poradnik, który napisałem kiedyś i chciałbym go znowu umieścić, gdyż mam nadzieje, ze komuś może się przydać... ^.-

Spis treści:

1. Sorcerer, czyli co w nim takiego jest.
2. Podstawowe wiadomości o czarodzieju, czyli to musisz wiedzieć.
3. Tu zaczynam, czyli przechodzenie Rooka.
4. Być obywatelem, czyli gdzie mam mieszkać.
5. Magic level, czyli to, co u Sorcerer'a najważniejsze.
6. Runy - co i jak?
7. Abrakadabra, czyli jakie czary kupić najpierw.
8. Summony, czyli mój pomocnik.
9. Expienie, czyli level sam nie urośnie.
10. Wyposażenie, czyli w co mam się ubrać.
11. Różdżki, czyli moja bron.
12. Soul Pointsy, czyli tego potrzebuje, aby mieć runę.
13. "Runy sprzedaje!!!" - czyli ceny w Tibii.

1. Sorcerer, czyli co w nim takiego jest?

Sorcerer, Czarodziej, Mag… Z początku słaby z czasem potężny, choć wiele osób nie zdaję sobie sprawy jak dużo czasy wymaga osiągnięcie potęgi… Oczywiście czarodziej jak sama nazwa wskazuje specjalizuje się w magii, lecz w przeciwieństwie do druida w magii ofensywnej… Więc jeśli masz zamiar grać Sorcerer’em, pamiętaj – wybierasz długą i trudną drogę, lecz potem Twój wysiłek zaowocuje…

Plusy i minusy gry Sorcerer’em:

+ Na wyższych lvlach jest naprawdę potężną postacią
+ Czary takie jak „Energy Wave”, „UE”, czy „SD” sprawiają, że inni gracze odczuwają przed magiem (rozsądny) respekt
+ Na niższych lalach może solować mocne potworki, choć to się wiąże z dużymi stratami
+ Na wyższym lvlu, gdy ataki magiczne są bardzo silne, wyjątkowo szybko się nim expi
+ Dostępne różdżki sprawiają, że expienie nim na niższych poziomach nie jest już tak uciążliwe jak niegdyś
+ Walczy z dystansu

- Zanim urośnie w siłę musi minąć naprawdę wieeeele czasu
- Otoczony łatwo może zostać zabity
- Długo nie ma interesujących potworów do expienia (roty, roty, gucie, gucie, gucie)
- UE jest dostępne dopiero na 60 lvlu, a SD na 45, więc trochę czasu musi minąć zanim będziemy mieli te czary w użyciu
- Później sam Sorcerer jest jak kwiat bez wody, więc musimy mieć jakiegoś dobrego blokera

2. Podstawowe wiadomości o czarodzieju, czyli to musisz wiedzieć.

Tutaj są podstawowe cechy magów:

- co level otrzymuje 10 punktów cap., 5 punktów życia oraz 30 punktów many.
- skille broni ręcznych lub dystansowych rosną mu nadzwyczaj wolno, najwolniej ze wszystkich profesji, lecz za to najszybciej rośnie mu (tak jak druidom) magic level
- życie regeneruje mu się, co 12 sekund, a mana natomiast - co 3 sekundy 2 punkty many, a po wykupieniu promocji (Master Sorcerer), regeneracja życia pozostaje bez zmian, a mana regeneruje się w następujący sposób: 2 punkty many, co 2 sekundy.
- jako jedyny może wykupić najpotężniejszy czar spontaniczny (PACC) - Ultimate Explosion, a zarówno tylko on potrafi tworzyć najpotężniejsza runę ofensywną - Sudden Death.

3. Tu zaczynam, czyli przechodzenie Rooka.

Jak wszyscy wiedzą Rook jest wyspą dla początkujących graczy. Po to, aby nauczyć się podstaw w Tibii. Chodzi o to, aby przejść go jak najszybciej. Opisze tutaj takie podstawy przechodzenia tej wysepki.
Na Rooku gramy aż do 8 lvl (można dłużej, ale to nie ma sensu). Łącznie trzeba zdobyć 4,200 punktów doświadczenia. Na początku powinniśmy wybrać sie na raty, potem poison spider'y, bear'y…
Następnie, gdy osiągniemy 8 level, jesteśmy gotowi aby opuścić Rookgaard i przejść na prawdziwy teren - Mainland. W tym celu musisz udać się na pierwsze piętro do budynku z Wyrocznią, który znajduje się w górnej części głównego placu Rookaard.
Następnie podchodząc do Wyroczni musisz napisać:
- Hi
- Yes
- Sorcerer
- Yes
- Później wybieramy miasto
- Yes
I witamy na Main'ie.

Rada na Rooku: Jeśli będziesz mieć mało życia, lub będziesz zatruty, możesz udać się do Dallheim'a, który pilnuje wyjścia z miasta lub pójść do Cipfried'a w świątyni, aby cię uleczyli. Musisz powiedzieć:
-Hi
-Heal

4. Być obywatelem, czyli gdzie mam mieszkać.

Czarodziej na 8 lvlu powinien wybrać miasto ze słabymi potworami. Dlatego dla FACC polecam Venore - tam możemy na początku chodzić na bugi, a potem na trochę wyższym levelu wybrać się na Swamp Trolle.
Możemy również wybrać Carlin - tam pod ziemią czekają na nas Bugi, Spiderki i Roty. Lecz, biorąc pod uwagę to, że mieszka tam wiele osób, często expowiska są zajęte.
A dla graczy z płatnym kontem polecam Edron - wspaniałe jaskinie z goblinami i trollami, tylko czekają na początkujących czarodziei. To tyle, jeśli chodzi o miasta.

5. Magic level czyli to co u Sorcerer'a najważniejsze.

Magic level jest najważniejszą rzeczą u magów. Kiedy palek i knight trenuja skille, ty "trenujesz" magic level. Aby był on rósł musisz spalać manę. Więc mag powninien być cały czas najedzony (aby mana rosła) i spalać mane kiedy tylko może. Najlepiej tworzyć runy, a potem jest sprzedawać innym graczom lub zostawiać na jakieś hunty. Siła magii ma wpływ na obrażena zadawane przez czary.
Teraz napiszę jak się liczy silę magii. Nie podam tutaj wzoru, bo wiele osób go nie rozumie. Opisze jak to jest:
Siła magii jest liczona w procentach - jeden zwykły level = 2% do siły magii, a jeden magic level = 3% do siły magii. Lecz gdy siła magii jest mniejsza, niż 100% wtedy jest ona zaokrąglana do liczby 100%. Podam przykład:
a) Mamy 14 level i 18 magic level = 14 x 2% = 28% i 18 x 3% = 54% więc 28% + 54% = 82% a to się równa 100%, bo zaokrąglamy do 100%.
b) Mamy 22 level i 35 magic level = 22 x 2% = 44% i 35 x 3% = 105% wiec
44% + 105% = 149%, wiec już siła naszej magii wynosi 149%.

A jeśli chcesz wiedzieć ile czasu zajmie Ci zdobywanie kolejnych Magic leveli to sprawdź tu:

[link widoczny dla zalogowanych]

6. Runy - co i jak?

A wiec, aby zrobić runę najpierw musimy znać dany czar. Musimy go kupić u danego NPC w gildii magów (w każdym mieście jest inny). Gdy już go wykupimy, udajemy sie kupić blank runes. Do zrobienia jakieś runy, potrzebujemy określoną ilość many np. HMM spala 280 many, określoną ilość Soul Pointsow (HMM - 2) i formułkę zaklęcia ( w tym przypadku
"Adori Gran"_. Gdy mamy juz wszystko co potrzebne, wkładamy pusta runę (blank rune), w miejsce gdzie trzymamy bron lub tarcze i wypowiadamy słowa inkantacji. I mamy nowa runę...

7. Abrakadabra czyli jakie czary kupic najpierw.

W tym rozdziale opisze wszystkie dostępne czar dla czarodzieja. Przy każdym podam: nazwę, slowa inkantacji, wymagana ilość many, wymagany lvl, (ilość wymaganych SP dla run znajduje się niżej) koszt oraz krotki opis. Każda nazwa zaklęcia jest oznaczona kolorem, aby było bardziej przejrzycie. Sa 3 kolory, które oznaczają:
Czerwony - kup
Niebieski - możesz kupić, ale nie będziesz za często używał
Zielony - nie kupuj
1. Find Person /Exiva "Nick gracza"/ - czar na 8 lvl, kosztuje 80GP i spala 20 many. Przydatny raczej w późniejszej grze, aby znaleźć jakąś osobę.
2. Light /Utevo Lux/ - czar na 8 lvl, kosztuje 100 GP i spala 20 many. Powinien być to pierwszy czar jak kupimy po wejściu na Maina. Wytwarza on słabe światło, lecz będzie on nam długo towarzyszył.
3. Magic Rope /Exani Tera/ - czar na 9 lvl, ale dla PACC. Kosztuje on 200GP i spala 20 many. Dzięki temu zaklęciu, nie musimy używać liny, aby sie „ropnąć”, wystarczy stanąć na wyznaczonym miejscu i wypowiedzieć zaklęcie.
4. Light Healing /Exura/ - Czar na 9 lvl. Nie radzę kupować. Leczy mało, a 11 levelu będziemy mogli używać Intense Healing. Nie polecam.
5. Light Magic Missile /Adori/ - Czar na 15 lvl. Kompletna strata pieniędzy, kosztuje 200 gp i spala 120 many. Jest to słaby czar runiczny z 5 strzałami w 1 runie. Czasami używany przez graczy do trenowania celnosci.
6. Force Strike /Exori Mort/ - Jest to dosyc dobry czar spontaniczny (dla PACC) na 11 lvl, co prawda kosztuje 600GP, ale spala tylko 20 many. Efekt jest mały, bo powoduje eksplozje na jednej kratce przed Tobą,, ale myślę, ze warto sie w niego zaopatrzyć nieco później, kiedy obrażenia zadawane tym czarem będę wyższe.
7. Antidote /Exana Pox/ - Kosztuje 150GP i spala 30 many. Jest to czar na 10 lvl i leczy nas z trucizny. Czasami może nas uratować.
8. Intense Healing /Exura Gran/ - Czar na 11 lvl, kosztuje 350 GP i spala 40 many. Radzę kupić, gdyż leczy wystarczająco dużo jak dla sorca.
9. Poison Field /Adevo Grav Pox/ - Kosztuje 300GP, spala 200 many i jest na 14 lvl. Zaklęcie runiczne z 3 strzałami w runie. Tworzy jedno pole z trucizna. Nieopłacalne.
10. Heavy Magic Missile /Adori gran/ - Czar na 25 lvl , spala 280 many i kosztuje 600GP. Jedna z najpopularniejszych run. Czesto używane na hunty przez postacie na wszystkich levelach. Kupić jak najszybciej. Jedna runa ma 5 strzałów.
11. Energy Strike /Exori Vis/ - Kosztuje 800 Gp i spala 20 many. Na 12 lvl. Dziala podobnie jak Force Strike i jest również dla posiadaczy PACC'a.
12. Flame Strike /Exori Flam/ Kosztuje 800GP i spala 20 many, jest na12 lvl. Jest najgorszy ze wszystkich Strike'ow, gdyż wiele potworów jest odpornych na ogień. Dla PACC'a.
13. Levitate /Exani Hur Up/Down/ - Kosztuje 500GP, tylko dla Premium Account, spala 50 many. Dzięki temu zaklęciu możesz wejść, lub zejść na niższe piętro. Jest na 12 lvl. Czasem może sie przydać.
14. Greater Light /Utevo Gran Lux/ - Kosztuje 500Gp, spala 60 many i jest na 13 lvl. Działa dłużej niż zwykły Light i daje mocniejsze światło. Można później kupić.
15. Fire Field /Adevo Grav Flam/ - Na 15 lvl, kosztuje 500GP, spala 240 many i jest czarem runicznym (3 naboje w runie). Tworzy jedno pole z ogniem i może sie przydać np. do pkowania.
16. Haste /Utani Hur/ - Kosztuje 600Gp, spala 60 many, jest dla PACCa i na 14 lvl. Daje nam przyspieszenie o 30% na 1 minutę. Może sie przydać, radzę kupic.
17. Magic Shield /Utamo Vita/ - Kosztuje 450GP, spala 50 many i jest na 14 lvl. Czar powoduje ze zamiast zycia traci sie mane i trwa 3,20 min. lub do skończenia many. Później na większości huntow, ten czar będzie często używany.
18. Fireball /Adori Flam/ - Kosztuje 800GP i spala 160 many. Jest to czar na 17 lvl, runiczny z 3 pociskami w runie. Powoduje obrażenia od ognia. Raczej nie kupować.
19. Energy Field /Adevo Grav Vis/ - Kosztuje 700 Gp i jest na 18 lvl. Spala 320 many. Zawiera 3 naboje w runie. Działa tak jak Poison czy Fire field, wiec tworzy jedno pole z energia.
20. Destroy Field /Adito Grav/ - Kosztuje 350GP, spala 120 many i jest na 17 lvl. Może sie przydać. Usuwa jedno pole z energią, trucizna lub ogniem. Zawiera 3 strzały w runie.
21. Fire Wave /Exevo Flam Hur/ - Kosztuje 850GP, spala 80 many i jest na 18 poziom magiczny. Tworzy na sekundę pole ognia w kształcie trójkąta. Jest to bardzo słaby czar, radzę niekupowac.
22. Animate Dead /Adana Mort/ - Czar ten kosztuje 1200GP, jest dla posiadaczy PACCaspala 600 many i jest na 27 lvl. Sa 2 pociski w runie. Jeśli użyjesz tego runu na ciele, które nie może być gracza, stworzysz Skeletona, który będzie miał wszystkie cechy zsumonnowanego potwora. Możesz mieć maksymalnie 2 takie szkielety. Kompletnie nieopłacalne.
23. Ultimate Healing /Exura Vita/ - Kosztuje 1000Gp, spala 160 many i jest na 20 lvl. Leczy 250 życia (przy sile magii równej 100%), a w miarę coraz większej potęgi, leczy coraz więcej. Bardzo przydatny czar, wart kupić jak najszybciej.
24. Desintegrate /Adito Tera/ - Kosztuje 900Gp, spala 200 many, jest na 21 lvl oraz dla PACCa. Sa 3 pociski w runie. Usuwa wybrane pole. W przeciwieństwie do Destroy Field'a może usunąć np. parcel. Nie warto kupować, bo rzadko będziemy tego używać.
25. Strong Haste /Utani Gran Hur/ - Kosztuje 1300GP, spala 100 many i jest na 20 lvl. Daje naprawdę niezłe przyspieszenie o 66% przez jakiś czas. Ale tylko dla posiadaczy PACC'a. Naprawdę przydatny czar. Kupować!
26. Great Fireball /Adori Gran Flam/ - Kosztuje 1200 GP. spala 480 many i jest na 23 lvl. Popularna runa. Powoduje wybuch ognia na dużej powierzchni. Jedna runa zawiera 2 strzały. Kupować, bo warto.
27. Firebomb /Adevo Mas Flam/ - Kosztuje 1500 GP, spala 600 many i jest na 27 lvl. Tworzy kwadrat 9 pol ognia. Jedna runa posiada 2 strzały. Radze kupić, bo może sie przydać (zwłaszcza do pk).
28. Creature Ilusion /Utevo Res Ina "Nazwa Potwora"/ - Kosztuje 1000Gp, spala 100 many i jest na 23 lvl. Czar sprawia, ze zmieniasz TYLKO wyglad w wybranego potwora. Czar używany do zabawy.
29. Energy Beam /Exevo Vis Lux/ - Kosztuje 1000GP, spala 100 many i jest na 23 lvl. Po wypowiedzeniu słów inkantacji, zostaje wystrzelona słabą wiązką energii w kierunku którym patrzysz na długość 5 kratek. Raczej nieprzydatne.
30. [color="Green"] Poison Wall /Adevo Mas Grav Pox/ - Czar runiczny, który kosztuje 1600GP, spala 640 many, jest na 29 lvl i ma 4 strzały w jednej runie. Tworzy ścianę trucizny długa na 5 kratek prostopadle do twojej twarzy - nieprzydatne.
31. Ultimate Light /Utevo Vis Lux/ - Kosztuje 1600GP, spala 140 many, jest na 26 lvl oraz tylko dla PACC. Daje największe i przez najdłuższy czas światło. Tylko na jakieś dłuższe hunty.
32. Explosion /Adevo Mas Hur/ - Kosztuje 1800Gp, spala 720 many i ma 3 strzaly w runie. Na 31 lvl. Używany dość często, gdyż żaden potwor nie jest odporny na eksplozje.
33. Cancel Invisibility /Exana Ina/ - Kosztuje 1600GP, spala 200 many, jest dla posiadaczy PACCa oraz 26 lvl. Gdy użyjesz tego czaru wszystkie niewidzialne potwory stają się widzialne. Nieużyteczne, gdyż potwory zaraz staną sie z powrotem widzialne.
34. Soulfire /Adevo Res Flam/ - Kosztuje 1800GP, spala 600 many. Na 27 lvl, tylko dla PACC. Działa jak HHM tylko, że obrażenia są od ognia. Bezużyteczne.
35. Fire Wall /Adevo Mas Grav Flam/ - Kosztuje 2000Gp i spala 780 many. Na 33 lvl. Sa 4 pociski w runie. Jeden nabój tworzy ściane ognia długą na 5 kratek prostopadle do twarzy.
36. Great Energy Beam /Exevo Gran Vis Lux/ - Kosztuje 1800GP, spala 200 many i jest do użycia od 29 lvlu. Działa podobnie jak Energy Beam, lecz jest o wiele silniejszy. Mozna kupic, jak ma sie kase.
37. Magic Wall /Adevo Grav Tera/ - Kosztuje 2100GP, spala 750 many, na 32 lvl, tylko dla PACC. Jedna runa ma 4 strzały. Jeden pocisk sprawia, ze na 1 kratce powstaje magiczna ściana, która znika po 20 sekundach. Może sie przydać, jak sie ucieka przed czymś lub kimś.
38. Invisible /Utana Vid/ - Kosztuje 1000GP, spala 440 i jest na 35 lvlu. Bardzo przydatny czar, dający niewidzialność na 3,20 minuty. Lecz niestety niektóre dużo potworów i tak nas widzi.
39. Summon Creature /Utevo Res "Nazwa Potwora"/ - Kosztuje 2000 GP i spala od 200 many wzwyż (im lepszy potwor, ktorego mozna zssumonowac tym więcej many to kosztuje), można kupić od 25 lvlu. Czar stwarza potwora, który podlega Twoim rozkazom. Nie można go jednak zabrać na wyższe lub niższe piętro - niestety. Maksymalnie możne zssumonowac 2 potwory.
40. Energy Bomb /Adevo Mas Vis/ - Kosztuje 2300GP, spala 880 many, jest tylko dla PACC od 37 lvlu. W jednej runie sa dwa pociski. Jeden nabój tworzy kwadrat 3 na 3 zbudowany z pól energii. Może sie czasami przydać.
41. Energy Wall /Adevo Mas Grav Vis/ - Kosztuje 2500GP, spala 1000 many i jest na 41 lvlu. W jednej runie sa 4 pociski, a jeden pocisk tworzy mur energii prostopadle do twojej twarzy. Do bardzo rzadkiego używania.
42. Energy Wave /Exevo Mort Hur/ - Kosztuje 2500Gp, spala 250many. Wymaga 38 lvlu. Czar ten wystrzeliwuje długą wiązkę energii w kierunku którym patrzysz. Przydatny i bardzo dobry czar ofensywny.
43. Enchant Staff /Exeta Vis/ - Kosztuje 2000GP, spala 80 many oraz wymaga 41 lvlu, PACCa oraz wykupionej promocji. Czar ten ulepsza zwykły staff zwiększając jego statystyki do 39 ataku i 45 obrony. Trwa jakieś 60 sekund. Bezużyteczne.
44. Sudden Death /Adori Vita Vis/ - Kosztuje 3000GP, spala 880 many i można ja tworzyć od 45 lvlu. W jednej runie jest 1 pocisk. Jest to najsilniejsza runa ofensywna. Kupić jak najszybciej.
45. Ultimate Explosion /Exevo Gran Mas Vis/ - Kosztuje 8000 GP, spala 1200 many oraz wymaga aż 60 lvlu i PACCa. Jest to najsilniejszy i największy czar spontaniczny w Tibii. Przydaje się w ekstremalnych sytuacjach.

Rada: Na początku kupuj te najbardziej przydatne, potem zaopatrzysz się w inne. ZARAZ CIAG DALSZY Z SUMMONAMI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vepe




Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 9:20, 09 Sie 2006    Temat postu: ciag dalszy

8 Summony czyli moi pomocnicy.

Summony sa to potwory przez nas przyzwane, które podlegają naszym rozkazom. Rozkazom co oznacza ze atakują to co my i ida tam gdzie my. Nie mogą jednak wchodzić na niższe lub wyższe piętro. Sa używane zarówno do pomocy w expieniu, jak i do pkowania. Trzeba pamiętać, ze gdy tylko summon zabije danego potwora, wtedy dla nas przypada tylko 50% doświadczenia. Znikają one wtedy gdy za daleko odejdziemy, lub gdy pójdziemy 2 pietra wyżej, lub niżej. Maksymalnie możemy zsumonowac 2 potwory.
Tutaj opisze parę najprzydatniejszych summonow:

-Mino Archer
Kosztuje 390 many. Pierwszy z dobrych sumonów... Jednakże niezbyt przydatny, chyba, że do PK na słabych postaciach….
-Fire Devil
Kosztuje 530 many. Wyłącznie do pkowania…
-Orc Berserker
Kosztuje 590 many. Również tylko do pk, ze względu na słabą obronę.
-Monk
Kosztuje 600 many. Kiedyś expiło się z nim w Kazoo, bądź, Cyclopolis, lecz po pojawieniu sie różdżek, nie jest już tak bardzo przydatny, chyba, że jakos asekuracja np. w Tombach…
-Demon Skeleton
Kosztuje 620 many. Fantastyczny w wyprawach na draggi. Dlatego, ze jest odporny na ogień i ma spora obronę. Dobry tez w wyprawach na necromancery, hydry, czy wampiry… Sprawdza się w tombach…
-Orc Leader
Kosztuje 640 many. Atakuje z bliska jak i z dystansu. Ze względu na to ze jest odporny na ogień używany jest o huntowania Dragon Lordow i zwykłych dragow…
-Fire Elemental
Kosztuje 680 many. Wspaniały do pkowania. Gdyż obrażenia prze niego zadawane sa dość wysokie, a ataki obszerne… Można powiedzieć, ze na potwory jest wręcz bezużyteczny, choć czasem używany na necro, bądź hydry….

9 Expienie, czyli level sam nie urośnie.

Podam tu najpopularniejsze potwory do expienia. Pomijamy Rook, którego przejście było opisane w rozdziale 4. Tutaj wymienię sposoby i miejsca do expienia.

8lvl-10lvl ---> W tym okresie jest latwo umrzeć nawet gdy walczymy ze słabymi potworami. Najlepiej jest expic wtedy na bugach, trolach lub na innych tego typu potworach. Używamy Wand of Vortex.
11lvl-15lvl ---> Najlepiej wybrać sie na swamp trolle czerwona kreska, w jednym miejscu potrzebna jest lopata) kolo Venore. Od 13 lvlu używamy Wand of Dragonbreath
16lvl-28lvl ---> Jest to jeden z najnudniejszych okresów, jeśli chodzi o exp dla Sorcerer'a. Wtedy expimy na Rotach lub na 1 i 2 poziomie w Kazoo. Posiadacze PACCa mogą expic na Rotach na Darashi lub na larvach w Ankh. Na rotach możemy używać Wand of Plague (19lvl).

28lvl-xlvl ---> Wtedy to zaczynają sie wyprawy z kolegami, i wtedy mamy do dyspozycji prawie wszystkie przydatne Summony. Możemy samemu expić:
- z DS'em na Draggach - wchodzimy na teren ze Draggiem, summonujemy jednego lub dwa DSy, złazimy z terenu ze Draggiem, znów wchodzimy, a wtedy Dragg powinien już atakować DSa, a my wykańczamy spokojnie bestie z HMM, uważając na częste spamy ognia. Dobre miejsce jest w Edron lub w Dragon Lair.
na Dwarf Guardach z Wand of Inferno - Moje ulubione miejsce do samodzielnego expienia... Kupujemy sporo mana fluidow, bierzmy trochę run i jest cudnie... Najlepsze sa dwie najbardziej oddalone na lewo kopalnie.
- w Tombach - Przyznam, ze jest tam niebezpiecznie, może sie opłacić zsumonowanie monka...
na Necro z DSami Również miły exp i jeszcze milsze emocje przy sprawdzaniu możliwego loota... Expienie jest proste - necro zawsze atakuje tego, kto jest bliżej, dlatego staramy sie stać za DSem i pomagamy mu HMM'ami.
do Ghostlandu - Jesli masz sporo run, to exp tam jest niezly, choc baaardzo nieoplacalny...
- Na wyższych lvlach będziemy głównie expic z blokerem...
"Popularne" sa hydry - a metoda expienia jest taka, ze summonujemy 2 DSy, bloker blokuje, a my z DSami atakujemy...
- Expimy również z blokerem na Demonach, Behemotach, czy tez Hero...

Jak widzicie czarodziej na początku nie ma zbyt wielkiego wyboru jeśli chodzi o exp. Później expienie staje sie bardziej interesujące lecz trzeba przyznać, ze samemu gra mu sie trudno, najlepiej sprawdza sie w drużynach, bo hunty z przyjaciółmi na coraz to lepsze potwory sprawiają najwięcej przyjemności...

Rada: Zawsz gdy expisz, miej w przygotowaniu runy. Nawet jesli uwazasz, ze nie beda Ci potrzebne to i tak wez. Miej ze soba UHy. Bo nigdy nie wiesz co Cie może spotkać w mrocznym świecie Tibii...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Strona Główna -> Poradniki Maga Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin